Kommende ture med Walking.dk



40 km tur fra Frederikssund 2.august

40 km tur fra Roskilde. 26.september


Efterårsweekend den 6.-8. november


Gløggtur søndag den 12. december

Turene bliver slået op her på siden og på Face Book.


Bornholm Rundt Marchen

3. – 5. juli 2026

3 dage 125 km

Walking.dk stiller hold til dette fantastiske arrangement:

Mere information og tilmelding til holdet HER


Tre lange 100km ture i Jylland

3 Byers Vandring.

45-55-100km
7. august

Ført og fri tur.
Arr. Fodslaw Ikast-Brande
læs mere her



Wild Walk Viborg 100km
29.august.
Fri opmærket tur.
Arr. Fodslaw Viborg
læs mere her


Kjellerup Special
10. oktober

Gå hvad du vil i 24 timer.

Arr. Kjellerup Special
Læs mere her

WALKING.dk
WALKING.dk2 weeks ago
Endelig 200 x 100km.

På Walking.dk's Byen Rundt 100km rundede jeg de 200 gange 100km.
Det var lidt af en udfordring at få gennemført denne tur, da min
ryg ikke var særlig oprejst de sidste 25 km.
Det gik med gode kammeraters hjælp, så vi kom i mål på 21 timer.
Jeg må ærlig indrømme, at det er den hårdeste 100km, jeg kan komme i tanke om. Det ses nok på billedet. De andre på billedet er alle medlemmer af foreningens 100x100km eller 200x100km klub, så de er nogle hårde piger/drenge.
Da jeg kom i mål modtog jeg deltagernes hyldest siddende (Ligesom Dronning Margrethe).
Det var et bevæget øjeblik for mig.
Så nu kan jeg med god samvittighed holde op med det pjat og nyde de kortere distancer. Max. 50 km.
Benene er gode, men resten af skroget skal jo også være med.
Det har været en lang rejse at nå de 200. Det har taget 41 år og min første 100km var "Døden" Dodentocht i Belgien i 1985. Her kom jeg i mål på 23:57, så jeg har forbedret mig lidt med tiden.

De fleste af turene har jeg gået sammen med Connie, som også har rundet de 200 og vi er næsten ikke blevet skilt ret mange gange.😂

Det kan være vi ses på landevejen.

Hilsen Søren
WALKING.dk
WALKING.dk4 months ago
Den 21. februar afholdte vi Tour de Smørum. Der var 44 tilmeldte 7
udeblev. 17 gik 25km og 19 gik 50km og en udgik.

Det var et arrangement med kæmpe udfordringer grundet alt det sne der var kommet. Vores sædvanlige ruter var ufremkommelige, så vi måtte lave nye ruter med nye rastepladser og mere asfalt.

Dagen startede med slud og tendens til isslag. Det var tåget, diset og sidst på turen blæste det op og lidt mere regn.

Alle tog det i stiv arm, og de syntes de omlagde ruter var fine. Vi skulle dog passere steder med sne og glat underlag. Heldigvis kom ingen til skade.

Vi havde også nye folk på ruten. Lisbeth S og Margit kørte rast, og Hanne D hjalp i køkkenet. De klarede det så flot.

Alle var godt brugte efter 10 timer på landevejen.
WALKING.dk
WALKING.dk8 months ago
Efterårstur
I den forgange weekend holdt Walking.dk Efterårsweekend for klubbens medlemmer.
Vi havde arrangeret overnatning i Smørum med forplejning fra fredag aften til søndag morgen.
Det gav også vores jyske medlemmer lejlighed til at deltage.
Fredag aften blev der hygget med kaffe(the og hjemmelavet æblekage, og senere med øl, vand og vin.
Vi tog bussen via Ballerup til Hørsholm lørdag morgen, hvor resten af flokken var klar til at gå med. Vi var 23 deltagere i alt.
Vejret var dejlig mildt med lidt solskin, så vi rigtig kunne nyde skovens efterårsfarver.
Vi fulgte Blixenruten til Rungstedlund og derfra gik vi nordpå gennem Rungsted til Mikkelborg park.
Turens højdepunkt var frokosten i Kokkedal Golfklub, hvor vi fik smørrebrød og øl, vand og vin som klubben sponserede.
Turen gik tilbage gennem Folehaveskov til Arboretet og Hørsholm.
Medlemmerne kender efterhånden hinanden godt, så der blev lystigt snakket og grinet. Der er ikke noget med stillevandring i vores forening :O).
Lørdag aften fik vi hjemmelavet vintersuppe.
Det blev en stille aften, da deltageren havde fyret energien af i løbet af dagen.
Søndag tog flere til Tåstrup og gik Ole Rømer March.

Du kan se mange flere billeder på i vores Facebook gruppe Walking.DK